Chcę wyłączyć wskazówki
Tłumik IXIL HONDA VTR 1000 SP2 (SC45), typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) SLIP ON (LEFT MUFFLER)
Tłumik IXIL HONDA VTR 1000 SP2 (SC45), typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) SLIP ON (LEFT MUFFLER)
Tłumik IXIL HONDA VTR 1000 SP2 (SC45), typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) SLIP ON (LEFT MUFFLER)
  • Tłumik IXIL HONDA VTR 1000 SP2 (SC45), typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) SLIP ON (LEFT MUFFLER)
  • Tłumik IXIL HONDA VTR 1000 SP2 (SC45), typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) SLIP ON (LEFT MUFFLER)
  • Tłumik IXIL HONDA VTR 1000 SP2 (SC45), typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) SLIP ON (LEFT MUFFLER)
Producent:
  • IXIL
Tłumik IXIL HONDA VTR 1000 SP2 (SC45), typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) SLIP ON (LEFT MUFFLER)
Kod:
OH6073VSE
Produkt dostępny w średni czas oczekiwania: 7-14 dni
Cena brutto
1 839,00
(w tym 23%VAT)
Najniższa cena tego produktu w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką wynosiła 1839.00 zł brutto

Tłumik IXIL HONDA VTR 1000 SP2 lewa strona (SOVE)

Tłumiki są produkowane w hiszpańskiej fabryce firmy IXIL z najwyższej jakości komponentów. Tłumiki typu SOVE, komorowe, są produkowane ze stali nierdzewnej z polerowanym satynowym wykończeniem. Posiadają stożkową zaślepkę z wysokiej jakości polimeru, wykończoną w czarnym kolorze. Tłumik posiada demontowalny dbKiller. Długość całkowita około 423 mm, waga około 3000 gr.

Pasuje do modeli

MARKAMODELROKNORMASTRONATYP
HONDAVTR 1000 SP2LEWA

O Firmie Ixil

Hiszpański producent koncówek tłumików do motocyki, quadów i skuerów, który jest znany w naszym kraju od lat. Firma specjalizuje się w układach wydechowych do tuningu optycznego i dźwiękowego przy zachowaniu bardzo atrakcyjnych cen oraz jakości. Dodać należy, że końcówki motocyklowe są wyposażone w standardzie, w wyciągane wkładki tłumiące tzw. dbKiller (nie dotyczy tłumików L2X oraz SCCL), które po demontażu, przekształcają końcówkę w racingową, znacznie poprawiając parametry silników. Tłumiki te charakteryzują się basowym brzmieniem.

0
Koszyk jest pusty