Chcę wyłączyć wskazówki
Tłumik IXIL KAWASAKI VERSYS 1000 12-19 (LZT00A LZT00B), typ L3XB (waga 3000 Gr., długość 370 mm., materiał Inox AISI304, kolor Anodized aluminum) SLIP ON  HOMOLOGACJA
Tłumik IXIL KAWASAKI VERSYS 1000 12-19 (LZT00A LZT00B), typ L3XB (waga 3000 Gr., długość 370 mm., materiał Inox AISI304, kolor Anodized aluminum) SLIP ON  HOMOLOGACJA
  • Tłumik IXIL KAWASAKI VERSYS 1000 12-19 (LZT00A LZT00B), typ L3XB (waga 3000 Gr., długość 370 mm., materiał Inox AISI304, kolor Anodized aluminum) SLIP ON  HOMOLOGACJA
  • Tłumik IXIL KAWASAKI VERSYS 1000 12-19 (LZT00A LZT00B), typ L3XB (waga 3000 Gr., długość 370 mm., materiał Inox AISI304, kolor Anodized aluminum) SLIP ON  HOMOLOGACJA
Producent:
  • IXIL
Tłumik IXIL KAWASAKI VERSYS 1000 12-19 (LZT00A LZT00B), typ L3XB (waga 3000 Gr., długość 370 mm., materiał Inox AISI304, kolor Anodized aluminum) SLIP ON HOMOLOGACJA
Kod:
XK7384XB
Produkt dostępny w średni czas oczekiwania: 7-14 dni
Cena brutto
1 999,00
(w tym 23%VAT)
Najniższa cena tego produktu w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką wynosiła 1999.00 zł brutto

Tłumik IXIL KAWASAKI VERSYS 1000 [12-16] (L3XB)

Tłumiki są produkowane w hiszpańskiej fabryce firmy IXIL z najwyższej jakości komponentów. Tłumiki typu L3XB, czarne dwururki, są produkowane ze stali nierdzewnej z polerowanym satynowym wykończeniem. Końcówka tłumika została wykonana w procesie anodyzowania powierzchni z błyszczącego aluminium, dzięki czemu jest bardziej odporna na ścieranie oraz korozję. Tłumik występuje w kolorze czarnym matowym oraz posiada demontowalny dbKiller. Długość całkowita około 430 mm, waga około 2400 gr.

Pasuje do modeli

MARKAMODELROKNORMASTRONATYP
KAWASAKIVERSYS 100012-14HOMOLOGACJA
KAWASAKIVERSYS 100015-16HOMOLOGACJA

O Firmie Ixil

Hiszpański producent koncówek tłumików do motocyki, quadów i skuerów, który jest znany w naszym kraju od lat. Firma specjalizuje się w układach wydechowych do tuningu optycznego i dźwiękowego przy zachowaniu bardzo atrakcyjnych cen oraz jakości. Dodać należy, że końcówki motocyklowe są wyposażone w standardzie, w wyciągane wkładki tłumiące tzw. dbKiller (nie dotyczy tłumików L2X oraz SCCL), które po demontażu, przekształcają końcówkę w racingową, znacznie poprawiając parametry silników. Tłumiki te charakteryzują się basowym brzmieniem.

0
Koszyk jest pusty