Chcę wyłączyć wskazówki
Tłumik IXIL KAWASAKI VN 650 VULCAN S 15-21 (EN650A D J), typ SX1 (waga 3900 Gr., długość 347 mm., materiał Inox AISI304, kolor Bright resin) FULL SYSTEM
Tłumik IXIL KAWASAKI VN 650 VULCAN S 15-21 (EN650A D J), typ SX1 (waga 3900 Gr., długość 347 mm., materiał Inox AISI304, kolor Bright resin) FULL SYSTEM
Tłumik IXIL KAWASAKI VN 650 VULCAN S 15-21 (EN650A D J), typ SX1 (waga 3900 Gr., długość 347 mm., materiał Inox AISI304, kolor Bright resin) FULL SYSTEM
  • Tłumik IXIL KAWASAKI VN 650 VULCAN S 15-21 (EN650A D J), typ SX1 (waga 3900 Gr., długość 347 mm., materiał Inox AISI304, kolor Bright resin) FULL SYSTEM
  • Tłumik IXIL KAWASAKI VN 650 VULCAN S 15-21 (EN650A D J), typ SX1 (waga 3900 Gr., długość 347 mm., materiał Inox AISI304, kolor Bright resin) FULL SYSTEM
  • Tłumik IXIL KAWASAKI VN 650 VULCAN S 15-21 (EN650A D J), typ SX1 (waga 3900 Gr., długość 347 mm., materiał Inox AISI304, kolor Bright resin) FULL SYSTEM
Producent:
  • IXIL
Tłumik IXIL KAWASAKI VN 650 VULCAN S 15-21 (EN650A D J), typ SX1 (waga 3900 Gr., długość 347 mm., materiał Inox AISI304, kolor Bright resin) FULL SYSTEM
Kod:
SK7755C
Produkt dostępny w średni czas oczekiwania: 7-14 dni
Cena brutto
3 479,00
(w tym 23%VAT)
Najniższa cena tego produktu w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką wynosiła 3479.00 zł brutto

Tłumik IXIL KAWASAKI VN 650 VULCAN S [15-16] (SX1)

Tłumiki są produkowane w hiszpańskiej fabryce firmy IXIL z najwyższej jakości komponentów. Tłumiki typu SX1 są produkowane ze stali nierdzewnej z polerowanym satynowym wykończeniem. Posiadają wykończenie z włókna węglowego oraz są wyposażone w katalizator i demontowalny dbKiller. Długość całkowita około 347 mm, waga około 3900 gr.

Pasuje do modeli

MARKAMODELROKNORMASTRONATYP
KAWASAKI VN 650 VULCAN S15-16

O Firmie Ixil

Hiszpański producent koncówek tłumików do motocyki, quadów i skuerów, który jest znany w naszym kraju od lat. Firma specjalizuje się w układach wydechowych do tuningu optycznego i dźwiękowego przy zachowaniu bardzo atrakcyjnych cen oraz jakości. Dodać należy, że końcówki motocyklowe są wyposażone w standardzie, w wyciągane wkładki tłumiące tzw. dbKiller (nie dotyczy tłumików L2X oraz SCCL), które po demontażu, przekształcają końcówkę w racingową, znacznie poprawiając parametry silników. Tłumiki te charakteryzują się basowym brzmieniem.

0
Koszyk jest pusty