Chcę wyłączyć wskazówki
Tłumik IXIL YAMAHA XJ 600 N DIVERSION (RJ01), typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) SLIP ON (2 in 1)  HOMOLOGACJA
Tłumik IXIL YAMAHA XJ 600 N DIVERSION (RJ01), typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) SLIP ON (2 in 1)  HOMOLOGACJA
Tłumik IXIL YAMAHA XJ 600 N DIVERSION (RJ01), typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) SLIP ON (2 in 1)  HOMOLOGACJA
  • Tłumik IXIL YAMAHA XJ 600 N DIVERSION (RJ01), typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) SLIP ON (2 in 1)  HOMOLOGACJA
  • Tłumik IXIL YAMAHA XJ 600 N DIVERSION (RJ01), typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) SLIP ON (2 in 1)  HOMOLOGACJA
  • Tłumik IXIL YAMAHA XJ 600 N DIVERSION (RJ01), typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) SLIP ON (2 in 1)  HOMOLOGACJA
Producent:
  • IXIL
Tłumik IXIL YAMAHA XJ 600 N DIVERSION (RJ01), typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) SLIP ON (2 in 1) HOMOLOGACJA
Kod:
OY9045VSE
Produkt dostępny w średni czas oczekiwania: 7-14 dni
Cena brutto
2 449,00
(w tym 23%VAT)
Najniższa cena tego produktu w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką wynosiła 2449.00 zł brutto

Tłumik IXIL YAMAHA XJ 600 N DIVERSION (SOVE)

Tłumiki są produkowane w hiszpańskiej fabryce firmy IXIL z najwyższej jakości komponentów. Tłumiki typu SOVE, komorowe, są produkowane ze stali nierdzewnej z polerowanym satynowym wykończeniem. Posiadają stożkową zaślepkę z wysokiej jakości polimeru, wykończoną w czarnym kolorze. Tłumik posiada demontowalny dbKiller. Długość całkowita około 423 mm, waga około 3000 gr.

Pasuje do modeli

MARKAMODELROKNORMASTRONATYP
YAMAHAXJ 600 N DIVERSIONHOMOLOGACJA2 IN 1

O Firmie Ixil

Hiszpański producent koncówek tłumików do motocyki, quadów i skuerów, który jest znany w naszym kraju od lat. Firma specjalizuje się w układach wydechowych do tuningu optycznego i dźwiękowego przy zachowaniu bardzo atrakcyjnych cen oraz jakości. Dodać należy, że końcówki motocyklowe są wyposażone w standardzie, w wyciągane wkładki tłumiące tzw. dbKiller (nie dotyczy tłumików L2X oraz SCCL), które po demontażu, przekształcają końcówkę w racingową, znacznie poprawiając parametry silników. Tłumiki te charakteryzują się basowym brzmieniem.

0
Koszyk jest pusty