Chcę wyłączyć wskazówki
Tłumik IXIL HONDA CBR 250 R 11-14, typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Matt polished) FULL SYSTEM
Tłumik IXIL HONDA CBR 250 R 11-14, typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Matt polished) FULL SYSTEM
Tłumik IXIL HONDA CBR 250 R 11-14, typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Matt polished) FULL SYSTEM
  • Tłumik IXIL HONDA CBR 250 R 11-14, typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Matt polished) FULL SYSTEM
  • Tłumik IXIL HONDA CBR 250 R 11-14, typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Matt polished) FULL SYSTEM
  • Tłumik IXIL HONDA CBR 250 R 11-14, typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Matt polished) FULL SYSTEM
  • Wyprzedaż
Producent:
  • IXIL
Tłumik IXIL HONDA CBR 250 R 11-14, typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Matt polished) FULL SYSTEM
Kod:
OH6019VSE
Produkt dostępny
Cena brutto
1 909,00
(w tym 23%VAT)
Najniższa cena tego produktu w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką wynosiła 1909.00 zł brutto

Kompletny układ wydechowy IXIL HONDA CBR 250 R [11-14] (SOVE)

Tłumiki są produkowane w hiszpańskiej fabryce firmy IXIL z najwyższej jakości komponentów. Tłumiki typu SOVE, komorowe, są produkowane ze stali nierdzewnej z polerowanym satynowym wykończeniem. Posiadają stożkową zaślepkę z wysokiej jakości polimeru, wykończoną w czarnym kolorze. Tłumik posiada demontowalny dbKiller. Długość całkowita około 423 mm, waga około 3000 gr.

Pasuje do modeli

MARKAMODELROKNORMASTRONATYP
HONDACBR 250 R11-14FULL LINE

O Firmie Ixil

Hiszpański producent koncówek tłumików do motocyki, quadów i skuerów, który jest znany w naszym kraju od lat. Firma specjalizuje się w układach wydechowych do tuningu optycznego i dźwiękowego przy zachowaniu bardzo atrakcyjnych cen oraz jakości. Dodać należy, że końcówki motocyklowe są wyposażone w standardzie, w wyciągane wkładki tłumiące tzw. dbKiller (nie dotyczy tłumików L2X oraz SCCL), które po demontażu, przekształcają końcówkę w racingową, znacznie poprawiając parametry silników. Tłumiki te charakteryzują się basowym brzmieniem.

0
Koszyk jest pusty