Chcę wyłączyć wskazówki
Tłumik IXIL YAMAHA YBR 125, typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) FULL SYSTEM
Tłumik IXIL YAMAHA YBR 125, typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) FULL SYSTEM
Tłumik IXIL YAMAHA YBR 125, typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) FULL SYSTEM
Tłumik IXIL YAMAHA YBR 125, typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) FULL SYSTEM
  • Tłumik IXIL YAMAHA YBR 125, typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) FULL SYSTEM
  • Tłumik IXIL YAMAHA YBR 125, typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) FULL SYSTEM
  • Tłumik IXIL YAMAHA YBR 125, typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) FULL SYSTEM
  • Tłumik IXIL YAMAHA YBR 125, typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) FULL SYSTEM
Producent:
  • IXIL
Tłumik IXIL YAMAHA YBR 125, typ SOVE (waga 3000 Gr., długość 423 mm., materiał Inox AISI304, kolor Black painted) FULL SYSTEM
Kod:
OY9003VSE
Produkt dostępny w średni czas oczekiwania: 7-14 dni
Cena brutto
1 909,00
(w tym 23%VAT)
Najniższa cena tego produktu w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką wynosiła 1909.00 zł brutto

Tłumiki są produkowane w hiszpańskiej fabryce firmy IXIL z najwyższej jakości komponentów. Tłumiki typu SOVE są produkowane ze stali nierdzewnej z polerowanym satynowym wykończeniem. Posiadają stożkową zaślepkę z wysokiej jakości polimeru, wykończoną w czarnym kolorze. Tłumik posiada demontowalny dbKiller.


Tłumik pasuje do modeli

MARKAMODELROK
YAMAHA YBR 125

O firmie

Hiszpański producent koncówek tłumików do motocyki, quadów i skuerów, który jest znany w naszym kraju od lat. Firma specjalizuje się w układach wydechowych do tuningu optycznego i dźwiękowego przy zachowaniu bardzo atrakcyjnych cen oraz jakości. Dodać należy, że końcówki motocyklowe są wyposażone w standardzie, w wyciągane wkładki tłumiące tzw. dbKiller (nie dotyczy tłumików L2X oraz SCCL), które po demontażu, przekształcają końcówkę w racingową, znacznie poprawiając parametry silników. Tłumiki te charakteryzują się basowym brzmieniem.

0
Koszyk jest pusty